Czech / Slovak language
Senior grafický/á dizajnér/ka

Co nabízíme?
- Otevřenost novým věcem. Jestli tě vedle grafiky baví taky třeba kreslit, fotit, stříhat videa nebo skládat muziku, jedině dobře. Dáme ti volný ruce si to zkusit vzít za správnej konec. Doba si přece žádá renesanční tvůrce.
- Top lidi. Super pArťáčku, zkušené copywritery, empatické CéDéčko a partu dalších profíků, se kterými je radost pracovat.
- Pestrost. Žádný shutterstockování do zblbutí. Klidně si můžeš vycraftit vopravdickýho robota, natočit mystifikační dokument nebo se skoropodívat do vesmíru.
- Rozhled. Nemusíš jenom sedět v kanclu u počítače, ale podíváš se do světa. Ať už se jedná o natáčení, focení či konference. Byli jsme například v San Franciscu, New Yorku, Las Vegas, v Londýně nebo... v Košicích.
- Nekorporát. Když se ti něco bude nebo nebude líbit, prostě to řekneš a my si to upřímně vyslechneme. A pak s tím i něco uděláme.
- Historky pro mamku. Může se stát, že se během tvorby kampaní potkáš se Závišem, Horvim nebo Davidem Copperfieldem. Všechno záleží jen a pouze na tom, co si v týmu vymyslíte a jak to prodáte klientovi.
- A taky Triad spirit. Lyžovačky, grilovačky, každodenní dobrodružství při přebíhání magistrály k nám Na Bojiště, zahradu, pivko, výlety na Slovensko, klouzavý pracovní doby, multisportky, plochý struktury a bambilion tadytěch inzerátovejch věcí. Kromě stravenek
A co od tebe na oplátku očekáváme my?
Máš vkus, nápady a názor:
máš oko na supr věci, vyznáš se v řemesle, umíš (si) poradit a hlavně uděláš maximum pro to, aby to prostě bylo pěkný
Umíš zachytit nápady do počítače i na papír:
základ jsou určitě adobíčkový věci, ale když je potřeba, vyhrneš si rukávy, vostrouháš tužku a na schůzce to vyfikneš na druhou stranu briefu
Nebojíš se "ušpinit si ruce":
víš, že každej den se nekraftí jenom věci do portfolka, ale když musí jít nečekaně dneska ve 3 na FB gifko, tak ve 2 to má klient na schválení
Zajímáš se o reklamu a digitální trendy:
víš o všem, co se kde novýho mihne, nejedeš si jenom v klíčácích a třicítkách, ale umíš vymyslet fakt zábavný storýčko nebo si nadesignovat fakt supr multifunkční čudlík do apky
Chceš dělat věci co nejlíp a umíš k tomu motivovat ostatní:
nechodíš si do práce jenom pro peníze, ale protože máš radost z toho, že ti pod rukama něco pěknýho vzniká (ale jako peníze jsou taky důležitý, to je jasný :))
Umíš poslouchat a ptát se:
nejedeš si ego tripin, ale chceš, aby to celý dávalo smysl, a dokážeš uznat, že občas má pravdu i klient nebo account nebo kopík nebo nedej bože cédéčko...
Hraješ týmově:
nedržíš se svýho nápadu jako klíště, ale stavíš výsledek celýho týmu/projektu nad svoje osobní ambice