Czech/ Slovak language
Art Director: hledá se arťák s nápady a vkusem

Máme tu několik lovebrandů. Fakt velký mezinárodní klienty. A hodila by se nám do party nějaká pořádná arťácká posila, co nám je pomůže posunout ještě dál. Někdo s takovou tou vopravdickou láskou k reklamě.
Žiješ reklamou a máš rád krásné věci? Občas máš hlavu v oblacích, ale ovládáš sadu Adobe Creative Cloud?
Čti dál.
Láká tě...
- Dělat na pěkných věcech, na které můžeš být hrdý. Žádný shutterstockování do zblbutí. A hlavně super klienti a kampaně, co jsou vidět a lidi si jich všímaj. Nejen v Česku.
- Sbírat ceny, když porota a branže dá.
- Makat v týmu nejen s kopíkem a grafikem, ale taky se stratégem, accountem, social media brand manažerem a kreativním ředitelem. Jsme agentura bez oddělení.
- Nekorporát – jsme nezávislá agentura, takže si pravidla i cíle nastavujeme sami.
- Kamarádská atmosféra nejenom v týmu a s vedením agošky, ale i s klienty.
- Pravidelný dávkování inspirace, vzdělávání i teambuildingů.
- Klouzavá pracovní doba a žádný zbytečný nočky.
Sedí to na tebe?
- Máš vkus, nápady a názor. Máš oko na supr věci, umíš (si) poradit, vymýšlet a uděláš maximum pro to, aby to bylo pěkný a funkční.
- Baví tě reklama a digitální trendy. Umíš zaujmout člověka v telce, na billboardu, v bumperu i ve storýčku. Znáš pravidla, ale víš, kdy dává smysl je porušit.
- Ovládáš nástroje z rodiny Adobe Suite, CMYK i RGB a motion design je taky fajn.
- Máš už nějaké zkušenosti. Víš, jak probíhá PPMko, jak se zadávaj storáče nebo s kým to vyfotit. Ale zároveň nemusíš v reklamním rybníčku plavat zrovna deset let.
- Víš, že dobrý nápad může napadnout každýho. A že nejlepšího výsledku dosáhneme, když na tom pracujeme všichni spolu.
- Věříš, že éra Madmenů už skončila a je důležitý být s klientem parťák.
- Nebojíš se ušpinit si ruce. Je ti jasný, že každej den se nekraftí jenom věci do portfolka.