Czech/ Slovak language
Art Director/ka tělem i duší

Máme tu 2 lovebrandy. Fakt velký mezinárodní klienty. A hodila by se nám do party nějaká pořádná arťácká posila, co nám je pomůže posunout ještě dál. Někdo s takovou tou vopravdickou láskou k reklamě.
Jak si takovou posilu představujeme?
- Máš vkus, nápady a názor. Máš oko na supr věci, vyznáš se v řemesle, umíš (si) poradit a hlavně uděláš maximum pro to, aby to prostě bylo pěkný
- Máš zkušenosti a přehled. Víš, co se jak dělá, jak probíhá PPMko, jak se zadávaj storáče, s kym to vyfotit nebo jak to naopak chytře vyřešit, když na produkci nejsou peníze
- Zajímáš se o reklamu a digitální trendy. Umíš zaujmout člověka v telce, na billboardu, v bumperu i ve storýčku. Znáš pravidla, ale víš, kdy je dobrý je porušit.
- Chceš dělat věci co nejlíp a umíš k tomu motivovat ostatní. Nechodíš si do práce jenom pro peníze, ale protože máš radost z toho, že ti pod rukama něco pěknýho vzniká (ale jako peníze samozřejmě umíme taky, to je jasný :))
- Umíš poslouchat a ptát se. Nejedeš si ego tripin, ale chceš, aby to celý dávalo smysl, a dokážeš uznat, že občas to třeba líp ví klient nebo account nebo kopík. Nebo cédéčko.
- Nebojíš se ušpinit si ruce. Je ti jasný, že každej den se nekraftí jenom věci do portfolka, ale když musí jít nečekaně dneska ve 3 na FB gifko, tak si na to prostě pojďme hned ráno sednout a vymyslet, jak to uděláme.
Co na oplátku nabízíme?
- Ty 2 lovebrandy a nejenom je. Hlavně IKEA a pak globální Velkopopovický Kozel – je to tak, Kozel je nejprodávanější český pivo na světě a my mu v tom už 9 let pomáháme.
- Možnost sáhnout si na fakt pěkný věci. Žádný shutterstockování do zblbutí. Ale dost produkujeme. Různý formáty, různý velikosti produkce, různý státy atd. A hlavně kampaně, co jsou fakt venku a lidi si jich všímaj. Nejen v Česku.
- Rozhled a rozlet. Když nám vakcína dovolí, chcem se vrátit k vymetání konferencí – od Košic přes New York až po San Francisco– a rozjíždění Kozla na dalších světových trzích.
- Férovost a stabilitu. Je nám jasný, že doba je teď taková všelijaká, ale děláme maximum pro to, aby když už si s někym plácnem, vydrželo nám to ideálně nafurt.
- A taky Triad spirit. Grilovačky, zahrady, pivka od klientů plnej barák, klouzavý pracovní doby, multisportky, teambuildingy doma i v zahraničí, plochý struktury, dobrý kolektivy, možnost brát si do práce psa a bambilion tadytěch inzerátovejch věcí. Teda kromě stravenek.
Tak jak? Plácnem si?
Předtím bychom ale rádi pár informací o tobě :).