Czech/ Slovak language

Art Director/ka tělem i duší

image
Máme tu 2 lovebrandy. Fakt velký mezinárodní klienty. A hodila by se nám do party nějaká pořádná arťácká posila, co nám je pomůže posunout ještě dál. Někdo s takovou tou vopravdickou láskou k reklamě.

Jak si takovou posilu představujeme?

  • Máš vkus, nápady a názor. Máš oko na supr věci, vyznáš se v řemesle, umíš (si) poradit a hlavně uděláš maximum pro to, aby to prostě bylo pěkný
  • Máš zkušenosti a přehled. Víš, co se jak dělá, jak probíhá PPMko, jak se zadávaj storáče, s kym to vyfotit nebo jak to naopak chytře vyřešit, když na produkci nejsou peníze
  • Zajímáš se o reklamu a digitální trendy. Umíš zaujmout člověka v telce, na billboardu, v bumperu i ve storýčku. Znáš pravidla, ale víš, kdy je dobrý je porušit.
  • Chceš dělat věci co nejlíp a umíš k tomu motivovat ostatní. Nechodíš si do práce jenom pro peníze, ale protože máš radost z toho, že ti pod rukama něco pěknýho vzniká (ale jako peníze samozřejmě umíme taky, to je jasný :))
  • Umíš poslouchat a ptát se. Nejedeš si ego tripin, ale chceš, aby to celý dávalo smysl, a dokážeš uznat, že občas to třeba líp ví klient nebo account nebo kopík. Nebo cédéčko.
  • Nebojíš se ušpinit si ruce. Je ti jasný, že každej den se nekraftí jenom věci do portfolka, ale když musí jít nečekaně dneska ve 3 na FB gifko, tak si na to prostě pojďme hned ráno sednout a vymyslet, jak to uděláme.

Co na oplátku nabízíme?

  • Ty 2 lovebrandy a nejenom je. Hlavně IKEA a pak globální Velkopopovický Kozel – je to tak, Kozel je nejprodávanější český pivo na světě a my mu v tom už 9 let pomáháme.
  • Možnost sáhnout si na fakt pěkný věci. Žádný shutterstockování do zblbutí. Ale dost produkujeme. Různý formáty, různý velikosti produkce, různý státy atd. A hlavně kampaně, co jsou fakt venku a lidi si jich všímaj. Nejen v Česku.
  • Rozhled a rozlet. Když nám vakcína dovolí, chcem se vrátit k vymetání konferencí – od Košic přes New York až po San Francisco– a rozjíždění Kozla na dalších světových trzích.
  • Férovost a stabilitu. Je nám jasný, že doba je teď taková všelijaká, ale děláme maximum pro to, aby když už si s někym plácnem, vydrželo nám to ideálně nafurt. 
  • A taky Triad spirit. Grilovačky, zahrady, pivka od klientů plnej barák, klouzavý pracovní doby, multisportky, teambuildingy doma i v zahraničí, plochý struktury, dobrý kolektivy, možnost brát si do práce psa a bambilion tadytěch inzerátovejch věcí. Teda kromě stravenek.

Tak jak? Plácnem si? 

Předtím bychom ale rádi pár informací o tobě :). 

Láká tě to? Tak šup na seznamovací dotazník.

Let's do this

Art Director/ka tělem i duší

  • Díky moc!

    Všechno se nám nahrálo a poslalo

    Jestli splňuješ všechny naše požadavky, tak se ti stopro ozveme!

    Super!

    Want something different? There's still hope.

    If you think we're a perfect match, let us know what we can do together and we'll get back to you!